2016. november 30., szerda

Az Esővágyról

Izgalmas projektbe vágtunk bele, nem tudom, ki izgul jobban, az illusztrátorom, a kiadóm, vagy én :)
A nagy decemberi Könyvmolyképzős rendezvényre megjelenik az Esővágy novelláskötetem.
13 novella került bele ebbe a Best of On Sai válogatásba, 13 izgalmas világ, hol mulatságos, hol elgondolkoztató történetekkel.
László Maya csodálatos illusztrációi kísérik a könyvet, a borítóterv is az ő keze munkáját dicséri:




Hogy milyen novellák kerültek bele?  És milyen képek?
A Galaktikus Fanklub már lépett, és kinyomozta. (Annyit poénkodtam a könyvekben a GF-ről, hogy két hete megalakult, ez akkora poén... még emésztem :))
Vasárnaptól minden nap 18 órakor egy novella első sorai, és a hozzá rajzolt eredeti illusztrációk felkerülnek egyfajta exkluzív adventi on sai naptárként:
https://www.facebook.com/galaktikus.fanklub/

Aki jó matekból, az kiszámolhatja, mikor lesz a kiadó rendezvénye... :)
Ott is lesz dedikálás, könyvbemutató, de aki nem tud eljönni, annak már előrendelhető a könyv a kiadó oldalán.
A fülszöveget is elolvashatjátok, ami láttán zavaromban a nemlétező szoknyácskám szélét gyűrögettem:
goo.gl/BU5P0C

Remélem, tetszeni fog a kötet, és nagy élmény lesz a fa alatt olvasgatva! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése