2015. december 8., kedd

Hírek, kritikák, izébizék...

Zajlik ám az élet... :D
Kész a könyvem, kijött a nyomdából. A Westend Könyvmoly boltjában már kapható, és az első tíz példányt dedikáltam is. Ez főleg azért meglepetés, mert a megjelenés ELŐTT egy héttel kész lett. :D Nekem amúgy még nincs belőle, csak vasárnap, a hivatalos dedikáláson kapok, szóval tök vicces, de az olvasóknak előbb került a polcára.

Közben már elindult a faremeres-lovagos romantika az útjára, a netre felkerült két blogger kritikája. Nagyon bírom az élesebb hangú bloggereket, egy csomót szoktam röhögni az értékeléseiken. (Igen, akkor is, ha az én könyvemről írnak, sorry, nem a "gyerekem" a könyv, az életben nem fogom megérteni, mit nyűglődnek más írók.)
Nima és Ildi stílusát imádom, és nagy öröm, hogy az első két vélemény tőlük van :D Úgy látom, nem halt meg túl sok agysejtjük, ami igazán megtiszteltetés.  

Keményfedél:
"Meglátjátok ezt a borítót, meg ezt a címet, és mire gondoltok? Szerintem arra, amire én: hogy ez egy rózsaszín, randizgatós, szerelembeesős lányregény..."

Olvasómalacok:
"Mia Anne már a harmadik bekezdésben rinyál, az első néhány oldalon lényegre törően elsírja egy kamaszlány összes létező és nem létező problémáját, a sulitól kezdve a szülőkig, mekkora kibaszás az élet, satöbbi, amivel rögtön elnyerte a "legrövidebb idő alatt unszimpatikussá váló karakter" díjat, letaszítva a trónjáról Scart."

Közben más hírek is vannak. :) Véget ért a Calderonos játék, a nyertese Kolozs Kitti, illetve a Scaros játék is, aminek nyertese Ewy Kiss.
Az Apa randizhatok egy lovaggal? kötet játéka e héten tart. (Kedd este kerül a netre)

Ó, és ne feledjük, dec. 13-án vasárnap fél 3-tól dedikálok. :) Szeretettel várok mindenkit!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése