2015. november 27., péntek

Dedikált kötet

Testvéreim a Zűrben, aki esetleg nem tud jönni december 13-án a könyvbemutatóra (bővebb hír később), de úgy érzi, hevesen vágyik egy dedikált On Sai könyvre, vagy épp valakinek ezt szeretne a fa alá csempészni, az írhat nekem, és én továbbítom a listát a kiadónak.

Ennek menete így fest:
Megírod a k.varga.bea@gmail.com címre ezeket az adatokat (tárgy mezőbe dedikált könyv):

Név, lakcím, melyik kötet(ek), milyen névre dedikálva,
és én a bemutató után aláírom, majd a kiadó postázza.
Dec. 9-ig lehet kérni így a könyveket.

Két könyvtől ingyenes a szállítás, így érdemes más könyvet is rendelni pl. a többi friss megjelenés közül. Ezt NE a webbolton át tegyétek, hanem szintén nekem írjátok meg, és a raktárosok majd megoldják, és egy dobozba teszik.
A könyveimre a bemutatón is, és dedikálva rendelve is 20% kedvezmény lesz.

Aki nem lelkes dedikáltató, annak is jó hír, hogy az Apa, randizhatok egy lovaggal már nem csak előjegyeztethető, hanem előrendelhető a kiadónál az Elit Start keretében sorszámozva és 21% kedvezménnyel:
December 8-án kijön a nyomdából a kötet :)
http://konyvmolykepzo.hu/products-page/konyv/on-sai-apa-randizhatok-egy-lovaggal-6863

A boltokba dec. 12-én kerül. :) 

 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése