2015. augusztus 28., péntek

Most az olvasó is írhat...

Ősszel megjelenik az új regényem, és a kiadó szereti, ha olvasói ajánlások vannak a végében.
Ez általában nagyon viccesen zajlik, mert pont ilyenkor készítem elő a magyar szerzőket, egy rakás fülszöveget megírok, ajánlót javítok, ergo a saját regényemet simán elfelejtem. Aztán úgy október magasságában Eszter, a kiadói szerkesztő fejcsóválva közli, a többi már oké, de nekem áll a könyvem, a tördelők az ajánlókra várnak...

A december közepi megjelenésekben mindig benne van az én munkamániám is, rendszeresen a saját könyvem az utolsó magyar, ami kijön a nyomdából. Szóval idén próbálok mindennel előbb kész lenni, hogy hamarabb kezetekben lehessen a regény. :)

Nagyon örülök, ha van kedvetek ajánlót írni. Akinek nincs ötlete, de szívesen küldene, esetleg befejezhet ilyen mondatokat:
Az Apa, randizhatok...-ban az fogott meg, hogy...
(vagy) On Sai olyan író, aki...
(vagy) Azért szeretem On Sai regényeit, mert... 
Három-négy mondat teljesen szuper, és utána egy keresztnév plusz életkor. Szeretettel és nagyon hálásan várom Fb üzenetben, vagy a k.varga.bea@gmail.com címre szept. 10-ig. :)

Kalandra fel, segítsetek, hogy előbb nyomdába csusszanjon a könyv....:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése