2014. december 20., szombat

Minihírek

Már kapható országos terjesztésben a Lucy, átvette a Libri, Bookline stb, szóval aki spontán felindulásból szeret vásárolni, az is megtalálja a nagyobb könyvesboltokban. Nem, ne kérdezzétek, hogy van pontosan az Elit Startos rendszer. :)
*
A Könyvmolyképzőnél épp 27-28% kedvezmény van a könyveimre mindre, és még hétfő délig felvesznek rendelést. Két könyvtől ingyenes a szállítás.
(A Bálnában a Fővám térnél dec. 23-ig van könyvvásár, minden könyv 20% kedvezménnyel kapható, hétfőn én leszek kint árulni. Update: vasárnap estig lesz.)
*
Deszy írt a könyvbemutatóról. Előre vigyorogtam a cím alapján, ugyanis nekem még soha egy moderálásomra sem sikerült emlékeznem, és kíváncsi voltam Deszynek mennyire megy... :) 
(Fényképek amúgy megint nem készültek, ahogy a többi bemutatómon sem, mert mindig utólag kapok észbe, szóval ha valaki csinált fotót, örülök, ha elküldni nekem az Fb-n. :))
*
Petamásnak köszönet a molyos On Sai novellás kihívásért. Szeretem ezeket az írásokat, sok helyen az írói hangokat próbálgattam, a teljesen száraz, minimalista ötletnovellák a legnehezebbek, 5 oldal alatt maradni brutális. De az E/1 is furcsa volt elsőre, túl szűk, időbe telt, mire megszoktam, sokkal kényelmesebben és gyorsabban írok többszereplős E/3-at. Jó játék novellázni, remélem, olvasni is az lesz.
Akinek van kedve, örülök, ha csatlakozik a kihíváshoz. :)
*
Kitettem az oldalsávba egy szavazást a Lucy kötet szereplői kapcsán (bár kicsit gyanús, hogy többen az első kötet alapján nyomták a gombot, de amúgy nagyon konkrétan a második könyv utáni életérzésre vagyok kíváncsi). Plusz van még egy szavazás, ahol jelezni lehet, ki mit vár, melyik könyvet.

E heti szabim betegápolással telt, nem írással, ahogy szerettem volna, de lehet, hogy még elkészül egy karácsonyi novella a bejglisütés közepette.
Jó készülődést, sütögetést mindenkinek. :)

2 megjegyzés:

  1. Én tényleg a Lucy elolvasása előtt szavaztam. Viszont nem változtatnám meg a szavazatomat, legfeljebb hozzáraknám Lucy-t is.

    Az életérzés pedig a hiány. Adós maradtál a történet végével, ugyanúgy mint a Scar esetében. A különbség annyi, hogy míg Scar csak a dramatis personae volt a történetben, most a legnagyobb feszültség kellős közepén hagytad abba. Még jó, hogy benne volt az utolsó rész, Scar nézőpontja, különben a totális reménytelenség áradna az egész könyvből.

    VálaszTörlés
  2. Mindig nehéz kérdés, hogy a sorozatoknál hol érdemes meghúzni a kötet végét. Pár hónap ugrás lesz időben a következő könyvnél, és rögtön a háború sűrűjében leszünk. :)

    VálaszTörlés