2013. december 19., csütörtök

Könyvvásár a Bálnában, gyere dedikált teafűért :)

Hétvégén megtaláltok a Könyvmolyképző karácsonyi könyvvásárán a Bálnában, ami a Fővám téren van,  öt percre a metrótól, és egy nagy üvegépület bálna alakban. Még én sem jártam benne, de most rögtön a fejében dedikálhatok. Úgy érzem magam, mint Jónás a cethallal, mondhatni isteni tréfa a Scar után. :))

Hatalmas kedvezmények lesznek, és meglepetéskönyvek, a kiadó nagyon lelkesen és ötletesen készül, már péntektől ott vannak.

Tegnap jártam Szegeden, láttam a Könyvmolyképző két raktárát, és azt az iszonyú nyüzsgést, ami most ott megy, hogy a karácsonyi webboltos rendeléseket teljesítsék. Tisztára olyan, mint a Télapó raktára, csak itt a sok izgő-mozgó manó a csarnokban plafonig tornyozott könyvek között rohangál. Próbáltam nem útban lenni, miközben vagy negyven percig aláírtam a dedikálva kért regényeket. :)
 
A Bálnában hivatalosan vasárnap délelőtt 10-kor dedikálok, de szombat és vasárnap 10- 20 óráig nyugodtan jöhettek, mert kint leszek, és segítek könyvet árulni. A Calderon-2 és a Scar mellé könyvjelzőt is kap, aki itt szerzi be. :)

 FIGYELEM! HÉTFŐ ESTIG lehet játszani!
Már tart a Scar Blogturné, ahol meg lehet nyerni két Scar könyvet, illetve öt dedikált könyvjelzőt, csak el kell olvasni a négy blogbejegyzést, és ez alapján kitölthető a keresztrejtvény.
Aki jön a Bálnába hétvégén és kimondja a "Scar Blogturné" szavakat, az kap dedikált teafüvet, aminek a fotója egy plusz pontot ér. :)) Ez fel kell tölteni a Fb oldalamra.

Szeretettel várok mindenkit. :))





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése