2013. július 15., hétfő

Új sorozatom: Szivárgó sötétség

Szuper hírem van. Idén nemcsak a Calderon, avagy felségáruláshoz bricsesz dukál jelenik meg, hanem a Szivárgó sötétség sorozat első könyve, a Scar is.

Nagyon szeretem ezt az írást, ez volt az a történet, amiért hajdan tollat ragadtam, és hiába éreztem, hogy kevés a tudásom hozzá, hajtott a belső kényszer, hogy megírjam. Háromszor dolgoztam át, és sok írótárs mondta, engedjem el, hagyjam, ez már nem normális, amit csinálok. Csipp-csepp-csöpp, a víz kivájja a legmagasabb hegyet is, pusztán idő kérdése, én ebben hiszek. A szavak előbb-utóbb megszelídülnek, a gondolatok a lábunkhoz ülnek.

Különös érzés, hogy elkezdődött a szerkesztés... :)

Az első fejezet elérhető itt.
http://onsairegenyek.blogspot.hu/2013/01/scar.html

15 megjegyzés:

  1. Gratulálok!! (mintha lelkesebb lennél, mint a Calderon idejében. :))
    Nagy érzés lehet...:) kíváncsi vagyok, este elolvasom a részletet....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Judit, igen. Ennyire látszik? :) Ha leírom a VÉGE szót, egyik írásomhoz se kötődöm, kivéve ezt. Mindig kis kedvenc marad. :)

      Törlés
    2. Igen, kifejezetten elegánsan és tárgyilagosan voltál boldog Calderon megjelenésekor. Most viszont itt röpködsz. :)
      Nekem még csak egy VÉGE szó volt, de annyira belém égett az egész, a sztori, a szereplők, hogy sokszor úgy érzem, ott voltam velük. :) Egyelőre ő a kedvenc, úgyhogy értelek, mintha a gyereked lenne...(csak kevésbé szemtelen. :D)

      Törlés
  2. Na ugye :)
    Azt ember nem dob ki egy jó történetet azért, mert még nem tökéletes, mert az igazán jó sztori nem terem a bokorban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jé, hello, Grapes! :) Örülök, hogy itt jártál!

      Törlés
  3. Gratula! Várom, hogy olvashassam :)

    VálaszTörlés
  4. Találtam egy súlyos hibát a történetben: hogy trilógiának nevezed. Ebből három kötet nekem kevés lesz. :D

    VálaszTörlés
  5. Ó, ezt örömmel hallom. :)
    Mármint mindkét Anna mindkét gondolatát. :)

    VálaszTörlés
  6. :D Ezt feltétlenül megemlítem majd, ha legközelebb olyan posztot tervezek, ami friss szerzői megjelenést tartalmaz a környezetemből.

    Egy kérdés: találkoztál már olyan szerzővel - akár Könyvmolyképzős berkekben is -, akinek kiadtátok az első könyvét(ami nem egy trilógia első kötete), az bejött, jeleztétek a szerző felé, hogy tök jó lenne, ha más munkáját is bemutatná, mert hátha érett arra, kiadják, de nincs neki talonban műve? Se terv szinten, se megírva?

    Az olyan szerzőknél mint te, ez sosem kérdés, vagy ahogy olvastam, Hackett folyamatosan betervezi következő mű megírását (és meg is írja), de mi van azokkal, akiknek nincs hegyekben kész műve, illetve nem jönnek futószalagon az ötletek, csak ritkán?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocs, ezt a hsz-t nem vettem észre. Hm, szerintem aki a kiadónál publikál, annak minden kötetére nyitottak. Nyilván egy lektorcsapat elbírálja, de ah jó a kézirat, utána mehet a kiadás. Az elsőkönyveseknek általában nincs kész épp más művük, de kb egy év az átfutási idő, az igentől a papírig, szóval addigra lesz.
      Nekem valóban egyszerűbb, a Calderon első kötetét öt éve írtam, és van más írásom is a fiókban.

      Törlés