2012. december 28., péntek

Visszajelzések


Azt hiszem, egy írásnak az a legrosszabb, amikor "csendbe hull", vagyis elveszik a könyvdömpingben, és az olvasók nem is tudnak a létéről.

Ezen tűnődtem az elmúlt hónapban, de már a könyvbemutató nagy meglepetés volt. Az odafönt zuhogó esőben a KönyvFiesztás rendezvény olyan kihalt volt, mintha zombitámadás után lennénk egy föld alatti, víztetejű bunkerben, ennek ellenére 40-45 ember eljött a beszélgetésre, dedikálásra.

Aztán útjára indult a könyv, és elkezdtem üzeneteket kapni. A nőktől azt, hogy a lelkemen szárad pár odaégett karácsonyi bejgli, meg nem pucolt ablak, éjjel a hokedlin kuporgó olvasás. De férfiak is írtak, hogy elkobozták az asszonytól a könyvet, hogy elolvassák, vagy épp megvették valakinek és nem bírták ki, csomagolás előtt "belenéztek" valahogy az utolsó lapig.

Mostanában kikerültek az első netes vélemények is, párat belinkelek:
http://kemenyfedel.blogspot.hu/2012/12/on-sai-calderon.html
http://konyvessarok.blogspot.hu/2012/12/ongyilkos-gondolatok-urfogocska-kozben.html
http://www.sfportal.hu/on-sai-calderon-avagy-hullajelolt-kerestetik-14348.scifi

Felkúsztak a Molyra kedvcsináló idézetek, aztán született a molyon kihívás is a könyvhöz, nagyon örültem az ötletnek. A karácsonyi játékban is kb. 130-an játszottak a regényért.

Calderon kilépett a nyilvánosság elé, én pedig megnyugodtam, eljutott az olvasókhoz, lesz ebből parkok padján kuncogás, buszokon olvasás. Hatalmas öröm látni más örömét. :)

Köszönöm a kritikákat, visszajelzéseket!


4 megjegyzés:

  1. A karácsonyfa alá nekem is került egy dedikált Calderon. Nagyon örültem neki, végre megtudtam, hogyan folytatódik a történet. A közzétett részletek nagyon felcsigázták a kíváncsiságom. :)

    VálaszTörlés
  2. Reményeim szerint januárban már én is a kezemben tarthatom Calderont. :))

    VálaszTörlés
  3. Jó ilyet is hallani, motivál a munkára. Elég félelmetes az ismeretlen, ami felé tartok. (Most kapom vissza azt, hogy alig pályáztam.)

    VálaszTörlés